Hoe ervaren onze klanten Libéma

“Het is een prachtige locatie, maar vooral de flexibele manier waarop gebruik gemaakt kon worden van de Dexter-zalen door de vele indelingsmogelijkheden. En verder buitengewoon attente medewerking vóór en op de dag van actie. ”

Open Universiteit / oktober 2018

“Het personeel bij 1931 is een buitengewoon vriendelijke, servicegerichte club, waarbij je je direct “thuis” voelt. Fijn samenwerken!”

Excel Congresservice / januari 2019

“De locatie 1931 is voor een congres met beurs een ideale locatie vanwege de mooie uitstraling, de flexibiliteit qua ruimtegebruik en de dienstbaarheid van het personeel.”

Sense BV / november 2018

“Fijne locatie! Medewerkers denken mee, zijn klantgericht, flexibel en behulpzaam. Na 3 jaar voelen wij ons hier helemaal thuis en gaat de organisatie van onze conferentie steeds soepeler.”

Sardes / maart 2019

“1931: een congrescentrum waar een huiselijke sfeer is met een team van medewerkers die er alles aan doen om het evenement tot een succes te maken.”

Optometristen Vereniging Nederland / februari 2018

Ondanks een zeer korte voorberidingstijd bleek het team van Libéma/ Omnisport in staat om uitstekend in te spelen op de wensen en de vragen van onze zijde. De professionele maar tegelijkertijd zeer vriendelijke en transparante opstelling zorgden voor een uitstekende en zeer positieve ervaring.

Politie Eenheid Oost-Nederland / september 2018

Toon meer referenties
Organiseren of vragen?

Neem dan contact op met Casper

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief

Maandelijks sturen wij u de laatste ontwikkelingen, updates uit de markt en interessante blogs.

  •  *
  •  *
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo
  • logo